imkanlar
01
Nis 2019
İTÜ Oyun ve Etkileşim Teknolojileri YL Programı Semineri: "Tasarım Görselleştirmede VR ve Oyun Motorlarının Kullanımı"

Başlık
:
"Tasarım Görselleştirmede VR ve Oyun Motorlarının Kullanımı"
Konuşmacı : Oğuz Orkun Doma, Mimar PhD Adayı
Tarih : 2 Nisan 2019 (Salı)
Saat : 13:00
Yer : Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi, Oda: 4305

Konuşmacı Özgeçmişi:  Oğuz Orkun Doma, BAU Mimarlık ve Tasarım Fakültesi'nden 2012 yılında mimar olarak mezun oldu.  2014 yılında BAU'da Virginia Tech değişim konsorsiyumuyla mimari tasarım yüksek lisans programını, video oyunu mekanlarında mimari deneyim üzerine yazdığı yüksek lisans teziyle bitirmiştir. 2014 yılından beri İTÜ Mimarlık Fakültesi Mimarlık Bölümü'nde araştırma görevlisi ve İTÜ Mimari Tasarımda Bilişim programında doktora öğrencisidir. 2016 yılından beri İTÜNOVA TTO işbirliği ile Crytek Istanbul'da oyun geliştirme ve VR üzerine AR-GE projelerinde danışmanlık ve yürütücülük yapmaktadır. İTÜ Mimarlık Bölümü lisans programında araştırma görevlisi olarak sürdürdüğü öğretim faaliyetlerine ek olarak, BAU BUG, ODTÜ ATOM, VR First gibi oyun geliştirme laboratuvarlarında misafir eğitmen olarak çeşitli workshop ve dersler vermiştir.